Emenatwork
Provocare
Menatwork este un important furnizor de soluţii practice pentru construcţii, amenajări de interior şi exterior, ce a renovat, modernizat şi amenajat hotelurile Radisson SAS şi Howard Jonson Grand Plaza.
Trendul pietei şi mai ales obiectivul satisfacerii clienţilor în condiţii superioare, au dus la decizia de extindere a activităţii în mediul on-line sub brandul eMenatwork(www.emenatwork.ro)
Menatwork avea nevoie de un furnizor de servicii integrate de e-commerce, care să includă:
- o platformă care să permită personalizarea de e-commerce
- o echipă care poate dezvolta în permanenţă soluţia , pe termen lung
- o echipă care se va ocupa de promovarea magazinului în mediul online
Soluţie
- In cadrul Inotec s-a format o echipă dedicată acestui proiect formată din: programatori, specialiştii marketing online, specialiştii web-design, specialişti SEO, tester, specialişti dezvoltare.
- A fost creat un canal de comunicare rapid, bidirecţional eMenatwork – Inotec, prin care departamentele ambelor companii implicate în acest proiect dezvoltă simultan soluţii de satisfacere superioară a clienţilor. Astfel, cererile clientului eMenatwork sunt recepţionate rapid, dezvoltarea soluţiilor realizându-se după modelul: analiză, propunere, implementare.
- Echipa pentru dezvoltare Inotec propune lunar, pe baza analizelor efectuate, soluţii noi de dezvoltare raportat la comportamentul clienţilor şi pe baza tendinţelor pieţei.
- Sunt efectuate periodic modificări în gama de produse şi în structura magazinului. Modificările au la bază analiza comenzilor (realizată cu ajutorul modulelor platfomei) şi a celor efectuate în rândul clienţilor, privind gradul de satisfacţie.
- Sunt dezvoltate în permanenţă campanii de email marketing, conform unui plan bine stabilit. Fiecare email este însoţit de un raport detaliat despre conceptul de realizare şi rezultatele efective.
- Serviciile de promovare şi optimizare a magazinului pentru motoarele de căutare includ : servicii de PR online, SEO, Social Media stabilite de comun acord de cele 2 companii. Fiecare acţiune este însoţită de un raport lunar detaliat.
Rezultate
- Lansarea magazinului www.emenatwork.ro s-a realizat la 20 zile de la stabilirea, de comun acord, a detaliilor de organizare şi dezvoltare.
- Magazinul dispune de o serie largă de produse, aparţinâd unui număr de 29 de producători; produsele sunt dispuse în categorii, în funcţie de criterii relevante pentru fiecare dintre acestea.
- Prima comandă a fost primită la scurt timp după lansarea magazinului online, valoarea medie a comenzilor lunare ajungând să depăşească o sumă semnificativă; la acest lucru a contribuit şi numărul important de vizite lunare pe care îl înregistrează magazinul. Indicatorul de eficienţă al campaniilor de email marketing, CTRO (Click to Open Rate), înregistrează, de asemenea, o rata medie generoasă.
- Aspecte importante de luat în considerare în cadrul unei aplicaţii noi, precum securitatea informaţiilor, au decurs fără probleme, acest lucru fiind facilitat şi de respectarea întocmai a specificaţiilor proiectului. De asemenea, sistemul ERP a fost adoptat şi integrat rapid în activitatea emenatwork.ro.
- Rezultatele proiectului au fost foarte bune iar obiectivele au fost atinse cu success. Acest lucru a fost răsplătit în cadrul ediţiei din 2012 a Galei Premiilor e-Commerce, unde emenatwork.ro a câştigat premiul pentru cel mai bun magazine online pe categoria “Home&Garden”.