Alte solutii Inotec
Stabileste o intalnire Scrie numarul tau si te sunam noi

Servicii specializate de Marketing Online in E-commerce

Performance Marketing

Clients Acquisition Management

Prin intermediul dezvoltarii strategiei de identificare si achizitie a clientilor din targetul magazinului tau online, ne asiguram de calitatea traficului adus magazinului online. Fiecare actiune are ca obiect final ROI-ul POZITIV

Targeting Strategy

Identificam segmentul de clienti vizat de magazinul online pe baza criteriilor: demografice, economice, psihografice comportamentale.

PPC Campaigns

Folosim exeprienta campaniilor PPC de e-Commerce pentru atingerea KPI-urilor stabiliti si generarea de ROI pozitiv.

Display Advertising

Crestem increderea in brandul magazinului online prin campanie de Display (Bannere) focusate pe Brand Awareness si Brand Equity.

SEO Campaigns

Dezvoltam eficient strategia SEO vizand atat actiunie OnSite cat si actiunile OffSite prin care vizam castigarea primelor pozitii in motoarele de cautare.

Social Media

Cream strategia de dezvoltare si continut pentru atragerea si mentinerea comunitatii de fani. Rulam campanii targetate de Facebook Ads pentru promovarea produselor si dezvoltarea comunitatii.

Mobile Marketing

Vizam engagementul targetului magazinului online prin campanii de mobile marketing adaptate la comportamentul specific dispozitivelor mobile

PR Online

Sustinem campanii de PR Online concentrate asupra comunicarii USP-ului magazinului online prin intermediul publisherilor

Clients Behaviour Management

Cu ajutorul toolurilor speciale de Tracking, Usability & User Experience, Conversion Optimization, identificam in Real-Time valorile metricelor semnificative pentru descrierea comportamentului userilor si a clientilor magazinului online.

Tracking Users Behaviour

Interpretam si intelegem comportamentul segmentelor principale de useri care interactioneaza cu magazinul online. Identificam comportamente comune pe baza carora adaptam strategiile de marketing

Tracking Micro & Macro Conversions

Monitorizam, analizam si interpretam actiunile principale la nivel de magazin online (Macro Conversii: comenzi, cereri de oferta) cat si actiunile secundare (Micro Conversii: abonarea la newsletter, crearea conturilor de clienti, etc)

Conversion Optimization

Prin intermediul analizelor avansate de conversie identificam elemente care impiedica procesul de comanda, implementand si testand in Real-Time optimizarile de conversie.

Usability & User Experience

Analiza si optimizarea magazinul online din punct de vedere usability & User experience vizeaza atat designul general cat si structura si contentul.

Clients Loyalty Management

Obiectivul principal al programelor de loializare este reprezentat de cresterea indicatorului CLV (Customer Lifetime Value). Din punct de vedere al rezultatelor efective ne focusam pe cresterea achizitiilor repetate si a recomandarilor.

ReMarketing

Cu ajutorul definirii segmentelor avansate de clienti, campaniile de ReMarketing se axeaza asupra publicitatii relevante bazate pe comportamentul userilor in magazinul online

E-mail Marketing

Campaniile de e-mail marketing incep o data cu dezvoltarea bazei de abonati si se continua cu newsletterele periodice si emailurile automate post interactiune user-magazin online.

Social Media

Prin intermediul Social Media ne asiguram ca interactiunea user-magazin online continua si in retele sociale.

Web responsive Design

Prin designul responsive dezvoltat pentru magazinul online interactiunea multi screen a userilor devine placuta si dupa prima vizita, indiferent de deviceul folosit.

Content Marketing

Dezvoltarea contentului magazinului online se bazeaza pe regulile de Usability & User Experience, precum si pe standardele generale in e-Commerce.

Ultimele proiecte

Ultimele Articole

29-06-2016

9 sfaturi practice pentru succesul in E-commerce

Avem si de aceasta data un articol cu sfaturi pentru cei ce detin un magazin online, alaturi de un infografic. 1. Stabileste obiective Nu doar in offline ai nevoie de obiective de ...

citeste mai mult
29-06-2016

9 sfaturi practice pentru succesul in E-commerce

Avem si de aceasta data un articol cu sfaturi pentru cei ce detin un magazin online, alaturi de un infografic. 1. Stabileste obiective Nu doar in offline ai nevoie de obiective de ...

citeste mai mult
Colaborari de succes